Onze klanten- service

Graag staan wij voor je klaar om je vragen te beantwoorden, maar misschien dat onderstaande informatie je al op weg kan helpen.

Onze klantenservice

Klantenservice

Verzenden

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst voor 16:00 uur, wordt je bestelling dezelfde werkdag nog verzonden en ontvang je de door jou bestelde artikelen binnen 2-3 werkdagen. Wanneer iets niet op voorraad is kan de levertijd langer zijn. In dat geval brengen wij je hiervan op de hoogte. Wij verzenden je bestelling in de meeste gevallen met GLS en soms met PostNL. Wanneer je bestelling geplaats is ontvang je van GLS of PostNL een email met daarin het track en trace nummer en kun je indien gewenst de tijd van aflevering of het afleveradres aanpassen. Houdt er rekening mee dat dit via GLS of PostNL gaat en niet via ons. Als wijzigingen niet meer mogelijk zijn, zijn wij hier niet voor aansprakelijk. Check daarom altijd eerst goed je bestelling voordat je deze plaatst.

Verzendkosten

Bij een bestelling onder de 50 euro brengen wij verzendkosten in rekening. De standaard tarieven voor het verzenden van pakketten wordt in rekening gebracht voor GLS of PostNL. De prijs is afhankelijk van de grootte van de zending en het aantal pakketten. Bestellingen boven de 50 euro verzenden wij kosteloos. Wanneer je echter niet tevreden bent met je aankoop en deze wilt retourneren zijn de verzendkosten voor het terugsturen wel eigen rekening.

Betalen

Wij denken graag met je mee in mogelijkheden, daarom kun jij bij ons met verschillende betaalmethodes je aankopen afrekenen in onze webshop. Zo bieden wij je de keuze uit betalen via IDEAL, Bancontact, Creditcards (Mastercard, VISA), Maestro en Paypal.

Retourneren / Herroepingsrecht

Natuurlijk hopen wij dat je heel erg blij bent met je aankopen en niet hoeft te ruilen of retourneren. Maar mocht je dit toch willen, dan kan dit natuurlijk. Echter wel binnen 14 dagen na ontvangst. Nadat je vermeld hebt dat je het artikel wil retourneren heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het terug te sturen. Hierna is terug sturen niet meer mogelijk. Ook vragen wij je er voor te zorgen dat de artikelen in dezelfde conditie worden teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden. Dus in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires. De artikelen dienen onbeschadigd en ongedragen te zijn en worden bij ontvangst hierop door ons gecontroleerd. Indien dit niet het geval is wordt je retourontvangst niet geaccepteerd. Tevens worden onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen niet door ons aangenomen.

Wil je iets retourneren download hier dan het retourformulier en voeg dit toe aan het pakket met de reden van je retour.

We raden je aan je verzendbewijs en de track en trace code goed te bewaren totdat je een email bevestiging van ons hebt ontvangen met daarin de bevestiging dat je pakket door ons is verwerkt.

Indien je retourzending door ons geaccepteerd wordt, krijg je binnen 14 dagen je geld teruggestort via dezelfde betaalmethode als waarmee je, je bestelling betaald hebt.

Ruilen

Ruilen is niet mogelijk, wij bieden slechts een terugbetaling aan. Wanneer je een ander artikel wenst te ontvangen, stuur dan je bestelling retour en plaats een nieuwe bestelling. Lees voor de hiervoor geldende voorwaarden hierboven de regels voor het retourneren.

Wil je iets retourneren download hier dan het retourformulier en voeg dit toe aan het pakket met de reden van je retour.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@myveganworld.nl. Geef een duidelijke omschrijving, eventueel aangevuld met foto’s, van het probleem. Wij zullen ons uiterste best doen om de klacht op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wil je iets retourneren download hier dan het retourformulier en voeg dit toe aan het pakket met de reden van je retour.

Garantie

Op ieder artikel wat je bij ons koopt zit de wettelijke garantietermijn. Dit houdt in dat een artikel datgene moet zijn/doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten. Mocht het artikel wat je besteld hebt binnen korte termijn kapot gaan of niet meer goed werken, laat het ons dan weten zodat we onze uiterste best kunnen doen om het op te lossen. Mail ons op info@myveganworld.nl

Inspiratie & nieuwe
producten in je mail?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, ontvang 10% korting op je eerste bestelling en krijg regelmatig inspirerende verhalen en nieuwe producten in je inbox. We beloven dat we je niet zullen spammen!

Klantenservice 1

Geef een betere wereld cadeau

Toegevoegd aan je winkelmand
0 items - 0,00

Tarieven

Duitsland €      10,25
Luxemburg €      12,00
Denemarken €      12,50
Frankrijk €      12,50
Italie €      14,50
Oostenrijk €      16,00
Polen €      16,00
Spanje €      17,00
Portugal €      18,50
Tsjechie €      26,50
Hongarije €      27,50
Zweden €      27,50
Bulgarije €      30,00
Estland €      30,00
Finland €      30,00
Griekenland €      30,00
Ierland €      30,00
Kroatie €      30,00
Letland €      30,00
Litouwen €      30,00
Malta €      30,00
Roemenie €      30,00
Slovenie €      30,00
Slowakije €      30,00